Контрольный отазки ку капитоле II. Zoznámte sa s otázkami ku kapitole II Gdz
7. ступенчатая геометрия. Kontrolné otázky ku kapitole II. Pomoc ples
Odpovede:
Trojuholník je útvar pozostávajúci z troch bodov, ktoré neležia na jednej priamke a troch segmentov spajajúcich tieto body. Obvod trojuholníka je súčtom dĺžok troch strán trojuholníka. (Образок в прилохе) № 2 Ровные тройники на галстуке тройки, кто больше ровняет зодповедаюце првки (страны и улы). # 3 Veta je výrok, ktorého platnosť sa určuje odôvodnením jeho samotné uvagevanie sa nazýva dôkaz vety. # 4 Prvé kritérium pre rovnosť trojuholníkov Ak sú dve strany a uhol jedného trojuholníka medzi nimi rovný dvom stranám a uhol medzi nimi iného trojuholníka, potom sú si tieto trojuholníky rovnake. Доказ с. 30. ч. 5 Segment AH sa nzyva a kolmica vedená z bodu A na priamku a, ak sú čiary AH a a kolmé. Образок на улице 32 (Обр. 55) (Обр. 55) Veta č. 6 З боду, кто нележи на приамке, можешь накрещить колмику на туто приамку а навыше иба едну. (доказ улица 32) # 7 Segment spájajúci vrchol trojuholníka so stredom protiľahlej strany sa nazýva stredná hodnota trojuholníka. Celkový trojuholník má 3 stredné chiary. # 8. nakreslený od vrcholu trojuholníka k priamke priamka obsahujúca opačnú stranu sa nazýva výška trojuholníka. Akýkoľvek trojuholník má tri výšky. # 10 Trojuholník sa nazýva rovnoramenný, ак su jeho две страны rovnaké. Ровне Страны са nazývajú Bočné Страны а третья Страна са nazýva základňa. # 11 Trojuholník, который все страны на ровных, с nazýva rovnostranný. # 12 Dôkaz na strane 35 # 13 Veta V rovnoramennom trojuholníku je úsečka nakreslená na základňu medián a výška (dôkaz, strany 35 — 36) # 14 Ak sú strana a dva uhly jedného trojuholníka priľahlého k tejto strane rovnaké ako strana a dva uhly druhého trojuholníka , кто je k nej priložený, potom su také trojuholníky rovnake. (доказ на странах 38 — 39) №15 Ак су три страны целый тройной ровняк ако три страны иной троюхольник, потом су таки троих ровняк… (скушная страна 39-40) ч.
16 Definícia — veta, v ktorom je objasnený význam tohto alebo toho výrazu alebo názvu. Kruh je геометрического útvar pozostávajúci зо všetkých bodov roviny nachádzajúcich sa v danej vzdialenosti od daného bodu. Stred je daný bod. Polomer je úsek spájajúci stred с ľubovoľným bodom kruhu. šnúra je úsek spájajúci два тела kruhu. akord prechádzajúci stredom. Odpovede na otázky kapitoly III č. 1 Две приамки са называют ровнобежными, ак са непрестижными. Две усечки са называют ровнобежными, ак лежит на ровнобежных приамках. # 2 Приамка c са названия сечна вжлядом на приамки а а б, ак ич претина в двоч бодоч. Vytvoria sa uhly: pretínajúce sa, jednostranné and zodpovedajúce Axiómy č. 7 — Приклады почиаточной позиции: приама Чьяра пречадза любовных двома бодми и навыше иба еден на любовном лучи от его зачатку, может оддиалить сегмент ровный и навыш томуто и навыше. Táto čiara je iba jedna priamka rovnobežná s daným číslom 10 následku — výroky, ktoré sú odvodené priamo V skutočnosti z axiómov alebo viet č.
12 je inverzná veta danej vety veta, v ktorej podmienkou je záver danej vety a záver je podmienkou danej vety. Príklad: ak sa dve rovnobežné čiary pretína sečntanom, potom sa pretínajúce uhly rovnajú. Odpovede na opakujúce sa otázky k kapitole IV # 1. Súčet uhlov trojuholníka je 180 stupňov. # 2 Volkajší uhol je uhol susedí s ktorýmkoľvek rohom tohto trojuholníka. Tupý trojuholník č. 4 sa nazýva trojuholník, ak sú všetky jeho uhly akútne. Tupý trojuholník sa nazýva trojuholník, ak je jeden z jeho rohov tupý trojuholník č. . Страна напротив правему ухлу са названия препона, dalšie dve sa nazývajú nohy. № 9Неровный тройной участок с наследием: Предварительно собранные три корпуса A, B, C не лежат на единой приямке, неровности AB
Готовый дом улоги перед учебником геометрии перед студентами 7. — 9. Группа, авторы: Л.С. Атанасян, В.Ф. Бутузов, С.Б. Кадомцев, Е.Г. Позняк, И.И. Юдина, выпуски образования на 2015-2016 учебный год.
Chlapci, v 7. — 9. ročníku budete študovať taký zaujimavý predmet ako geometria. Aby ste sa vyhli ďalším problémom s porozumením tejto lekcie, musíte od začiatku tvrdo pracovať.
На predchádzajúcich hodinách ste sa už s niektorými stretli геометрические tvary… V tomto buzze rozšírite toto минимальный vedomostí. Целы курц je rozdelený do dvoch častí: планиметрия и стереометрия. V 7. a 8. ročníku budete brať do uvahy postavy v lietadle — toto je časť planimetrie. V 9. ročníku su vlastnosti postáv vo vesmíre стереометрический.
Часто настава situácia, keď je na základe podmienky невозможные уробиты справны вкрес, накpаслив вpетки детали в пpедоре а потом са перед геометрией яви ако неуносный объект. Ак začnete большой такето тяжкости, odporčame vám použiť náš GDZ в геометрии перед ступенями 7-9HP. Атанасян, который является звездным ниже.
Учебный центр ГДЗ Геометрия 7 класс Атанасян je možné stiahnuť.
Учебный центр ГДЗ Геометрия 8 класс Атанасян je možné stiahnuť.
Учебный центр ГДЗ Геометрия 9 класс Атанасян je možné stiahnuť.
ГДЗ к дидактическим материалам или геометрии до стадии 7 Зив Б.Г. можно застегнуть.
ГДЗ к дидактическим материалам или геометрии до стадии 8 Зив Б.Г. можно застегнуть.
GDZ к дидактическим материалам или геометрии до стадии 9Зив Б.Г. можно застегнуть.
ГДЗ независимая и контрольная практика в геометрии преград 7-9 Иченская М.А.
ГДЗ к zbierke úloh z geometrie pre 7. ročník Ershova A.P. можно stiahnuť.
ГДЗ к zbierke úloh z geometrie pre 8. ročník Ershova A.P. можно stiahnuť.
ГДЗ до практического зощит в геометрии до ступени 9 Мищенко Т.М. можно застегнуть.
ГДЗ пре тематические тесты с геометрией пре 7. рочник Мищенко Т.М. можно застегнуть.
ГДЗ пре тематические тесты с геометрией пре рочник 8 Мищенко Т.М. можно стиахнуть
Современные дети са правельне борются с ситуациями, в которых есть проблемы с домом улога… To je najmä prípad Geometrie, ktorá má veľa nepochopiteľných cvičení. Ak sa vyskytnú problémy, potom študenti stredných škôl — začnú horúčkovite hľadať možnosti riešenia týchto ťažkostí. Niekto sa skutočne obráti na príbuzných, priatežov, vychovávateľov and niekto hľada ГДЗ профессиональные работники, профессиональные работники.
Vďaka rýchlemu rozvoju internetových technológií existsuje veľká sanca nájsť požadované úlogy pomocou specializovanej platformy. Hlavná vec je zaujať zodpovedný postoj k danej problematike tak, aby ju mali hotové D / Z vysoká kvalita a boli úplne pochopiteľné. Самовозрастной musíte dôverovať údajom zverejneným или tých online zdrojoch, ktoré sa s nimi dokázali sami odporučiť silná stránka… Iba také zdroje obsahujú kvalitné kvalitné domáce informácie, ktoré moťpadev prouzete v prouzete
Предложено ришение bude racionálnou voľbou pre určité situácie. Obsahuje naj gramotnejšie a najpodrobnejšie odpovede podľa geometria pre študentov od 7 do 9 ročníkov … Sú vhodné na učebnice autorov — Atanasyan a Butuzov … Výsledky na tejto webovej stránke môžete rýchlo skontrolovať a zvýšiť skutočná úroveň vedomostí a erudície o так зложитом предмете. Preto ho často používajú školáci a ich rodičia.
Высококвалифицированная справка порта венула большую опору тому, а также больному материалу, написанному в приступной и развивающейся форме. Ak vychádzajú nové knihy, okamžite sa objavia odpovede na nové čisla. Početní návštevníci portálu to už mohli mnohokrát overiť.
Je dôležité si uvedomiť, že ak nastanú ťažkosti so štúdiom zakladných odborov, je potrebné dbať na to, aby boli vyriešené. Nie je potrebné zdržiavať sa, vedie to mimoriadne nepríjemným následkom. Эта онлайн-страна может служить, а также получить информацию о местоположении, где вы можете контролировать справку выконаваний, которые поставили учителя. Много тинеджеров, чтобы уж поужива и занечали о том вела добрые комментарии. To nie je prekvapujúce, vďaka nej existsuje skvelá príležitosť na prijatie vysoké známky a dosiahnuť lepšie školské výsledky.
Практиковать GDZ Геометрия 7 класс Атанасян je možné stiahnuť.
Учебный центр ГДЗ Геометрия 8 класс Атанасян je možné stiahnuť.
Учебный центр ГДЗ Геометрия 9 класс Атанасян je možné stiahnuť.
ГДЗ к дидактическим материалам или геометрии до стадии 7 Зив Б.Г. можно застегнуть.
ГДЗ к дидактическим материалам или геометрии до стадии 8 Зив Б.Г. можно застегнуть.
ГДЗ к дидактическим материалам или геометрии до стадии 9 Зив Б.Г. можно застегнуть.
ГДЗ предварительно независимая и линейная практика в геометрии до 7. — 9. рочник Иченская М.А.
ГДЗ к zbierke úloh z geometrie pre 7. ročník Ershova A.P. можно stiahnuť.
ГДЗ к zbierke úloh z geometrie pre 8. ročník Ershova A.P. можно stiahnuť.
ГДЗ к практическому зошиту о геометрии пре рочник 9 Мищенко Т.М. можно stiahnuť
1. Высветлите, кто твар са имя trojuholník. Накрасьте trojuholník в ukážte страны, vrcholy и rohy. Aký je obvod trojuholníka?
2. Кто троюгольники са nazývajú rovnake?
3. Чо je veta a dokaz vety?
4. Формулировать и доказывать вету vyjadrujúcu prvé kritérium rovnosti trojuholníkov.
5. Высветлите, кто сегмент с названием колмица накресена с даного боду на даную примку.
6. Сформулируйте и докажите вету о колмици накресленей z daného bodu na danú priamku.
7. Который сегмент sa nazýva stredná hodnota trojuholníka? Koľko mediánov má trojuholník?
8. Aký segment sa nazýva polsečka trojuholníka? Сколько полых ма trojuholník?
9. Aký segment sa nazýva výška trojuholníka? Koľko výšok má trojuholník?
10. Который trojuholník sa nazýva rovnoramenný? Ako sa volajú jeho strany?
11. Который trojuholník sa nazýva rovnostranný?
12. Докажте, же хорошо в сподней части ровнорамного тройника на ровном месте.
13. Сформулируйте и докажите вету о rovnici rovnoranného trojuholníka.
14. Формулировать и доказывать вету vyjadrujúcu druhé kritérium rovnosti trojuholníkov.
15. Сформулируйте и докажите вету vyjadrujúcu tretie kritérium rovnosti trojuholníkov.
16. Какое определение? Увейте определение круга. Aký je stred, polomer, akord a priemer kruhu?
17. Высветлите, ако odložiť на danom лучи od jeho začiatku сегмент rovnajúci sa danému luču.
18. Высветлите, ако с данего луча вычленить угол ровный данему улу.
19. Высветлите, ако skonštruovať priamku z daného uhla.
20. Высветлите, ако зостроит приамку прехадзаюку даным бодом, лежачим на даней приамке а колмо на туто приамку.
21. Высветлите, ако накраслите стрэд тот сегменту.
Додаточное основание к капитоле II
156. Обвод тройника ABC je 15 cm. Strana BC je o 2 cm väčšia ako strana AB je o 1 cm menšia aso strana AC. Найдите странички trojuholníka.
157. В однородном тройнике с закладкой на 2 см длина ако бочна сторона, je však menšia ако сучет бочніч страна на 3 см. Найдите странички trojuholníka.
158. Základňa rovnoranného trojuholníka je 8 cm. Median nakreslený na bčnej strane rozdelí trojuholník na dva trojuholníky tak, že obvod jedného trojuholníka je o 2 cm väčší ako obvod druhého. Nájdite stranu tohto trojuholníka.
159. Докажите, что есть две одноранговые тройники на си ровне, ак са бочна страна а угол опроти закладни единая тройка ровная бочня сторона и угол опачны к закладни друхол.
160. Čiara a prechádza stredom segmentu AB a je na ňu kolmá. Докажите, же: а) каждый корпус приамки а е в ровной вздиалености од бодов А а Б; б) каждый корпус в ровной вздиалености од бодов А а Б лежит на приамке а.
161. В тройном кольце ABC a A 1 B 1 C 1 в середине AM a A 1 M 1 ровно, BC = B 1 C 1 a ∠AMB = ∠A 1 M 1 B 1. Докажите, že Δ ABC = Δ А 1 В 1 С 1.
162. Na obrázku 92 je trojuholník ADE rovnoramenný, DE je základňa. Докажите, что: а) ak BD-CE, потом ∠CAD = ∠BAE a AB = AC; б) ak ∠CAD = ∠BAE, потом BD = CE a AB = AC.
Обр. 92
163. Dokážte, že stredy strán rovnoranného trojuholníka sú vrcholmi iného rovnoranného trojuholníka.
164. Ровные сегменты AD, BE и CF, вынесенные по стране ровных стран trojuholnika ABC, ако je znázornené na obrázku 93. Body D, E, F sú spojené segmentmi. Dokážte, že trojuholník DEF je rovnostranný.
Обр. 93
165. Сегменты АВ и КД на претинальной полосе О. На сегментах АС и БД с обозначенным телом К а К 1 так, же АК = БК 1. Преуказывает, что: а) ОК = ОК 1; б) корпус О лежит на приамке КК 1.
166. Сегменты АВ и КД на претинаю в общем стрэдном корпусе О. Тело М а Н су стредовыми бодми сегментов АС и БД. Dokážte, že bod O je stredom segmentu MN.
167. Боки ровностранного троюгольника ABC по предварительному заказу, также известному на образке 94, на ровном сегменте AD, CE, BF. Dokážte, že trojuholník DEF je rovnostranný.
Обр. 94
168. В тройник ABC ∠A = 38°, ∠B = 110°, ∠C = 32°. Тело D a E определяется на стороне AC, а также тело D лежит на сегменте AE, BD = DA, BE = EC. Найдите Рох DBE.
169. На образку 95 OC = OD, OB = OE. Докажите, что AB = EF. Высветлите, ако на закладе тохто проблема змерать ширку язера (чяра АБ на образку 95).
Обр. 95
170. Докажите, что тройники ABC a A 1 B 1 C 1 су си ровне, ak AB = A 1 B 1, ∠A = ∠A 1, AD = A 1 D 1, kde AD a A 1 D 1 су приамки trojuholníkov.
171. В тройничке ABC a ADC на странице BC a AD ровняется и готовится в боде O, ∠OAC = ∠OCA. Dokážte, že trojuholníky ABO a C DO sú rovnaké.
172. На образ 96 AC = AD, AB ⊥ CD. Докажите, что BC = BD a ∠ACB = ∠ADB.
Обр. 96
173. * Dokážte, že uhol susediaci s uhlom trojuholníka je väčší ako každý z ostatných dvoch uhlov trojuholníka.
174. * Докажите, же Δ ABC = Δ А 1 В 1 С 1, ak ∠A = ∠A 1, ∠B = ∠B 1, ВС = В 1 С 1.
175. * Кузов A, B , C a D sú означены по странич роху XOY tak, жеe ОА = ОВ, AC = BD (обр. 97). Усечки AD и BC са stretávajú v bode E. Dokážte, že lúč OE je osou uhla XOY. Na základe tohto faktu opíšte spôsob zostrojenia uhlovej priamky.
Обр. 97
176. * Докажите, что троюгольники ABC a A 1 B 1 C 1 одинаковые, ak AB = A 1 B 1, AC = A 1 C 1, AM = A 1 M 1, kde AM a A 1 M 1 sú mediány trojuholníky.
177. * Знаком с двумя тройниками: ABC a A 1 B 1 C 1. Имя, же AB = А 1 В 1, АС = А 1 С 1, ∠A = ∠A 1. На странице AC a BC тройник ABC в корпусе K a L, соответственно на странице A 1 C 1 a B 1 C 1 тройник A 1 B 1 C 1 — корпус K 1 в L 1 так, как AK = A 1 K 1, LC = L 1 C 1. Докажите, что: а) KL = K 1 L 1; б) AL = A 1 L 1.
178. * Взгляд на то, же три тела A, B, C ложи на единую приамке а бод D лежи ние на тейто приамке. Dokážte, že aspoň z troch líniových segmentov AD, BD a CD sa navzájom nerovnajú.
179. * Body P a Q с обозначением на бочном участке AB a AC однородного тройника ABC tak, že ∠PXB = ∠QXC, kde X je stred základne BC. Докажите, что BQ = CP.
180. Стройте круг из даного полумеру prechádzajúci daným bodom so stredom v daney priamke.
181. Стройте круг с данным поломером prechádzajúci dvoma danými bodmi.
182. Достанеме приамку А, корпус А, В сегмент PQ. Zostavte trojuholník ABC tak, aby vrchol C ležal na priamke a a AC = PQ.
183. Даный круг, корпус A, B сегмент PQ. Стройте тройник ABC tak, aby vrchol C ležal na danej kružnici a AC = PQ.
184. На улице BC trojuholníka ABC postavte bod v rovnakej vzdialensti od vrcholov A a C.
185. Pomocou kompasu a pravítka rozdeľte tento segment на štyri rovnaké časti.
Odpovede na doplňujúce problémy k kapitole II
156. AB = 4 см, AC = 5 см, BC = 6 см.
157,7 см, 5 см и 5 см.
158,10 см алебо 6 см.
160. б) Индикация. Неч М е бод в ровной вздиалености од бодов А и Б, кто нележи на приамке АБ. Назовите результат: среднестатистическая ровнорамная троюхолника накресленного к закладни je výška.
165. б) Индикация. Najskôr preukážte, že ∠AOK = ∠BOK 1.
166. Indikácia. Použite úlohu 165.
167. Indikácia. Najskôr преуказывает ровность trojuholníkov DBF, FCE и EAD.
169. Индикация. Докажите, что Δ ABO = Δ FEO.
170. Означение. Najskôr dokázite rovnosť trojuholníkov ABD a A 1 B 1 D 1.
171. Индикация. Najskôr преуказывает ровность trojuholníkov ABC и ADC.
172. Индикация. Najskôr preukázajte rovnosť trojuholníkov ABC a ABD.
173. Индикация. Uhol BAD nechajte priliehať k uhlu A trojuholníka ABC. На докaзание нeровности ∠БАД>
174. Индикация. Вложите тройник ABC на тройник A 1 B 1 C 1 так, абы са страна BC ходила со страной B 1 C 1, а страна B A с открытием с лучом BA 1. На преуказании, же бод А совместим с корпусом А1, потяните 1 3 ул.
175. Означение. Najskôr dokázať, že Δ AOD = Δ BOC, а потом, že Δ EBD = Δ EAC.
176. Индикация. Zvážte trojuholníky ABD a A 1 B 1 D 1, kde body D a D 1 sú také, že M a M 1 sú stredy segmentov AD a A 1 D 1.
178. Indikácia. Nech bod B лежит на сегменте AC. Предположите, же AD = BD = CD. Pomocou vlastnosti uhlov na základni rovnoranného trojuholníka najskôr preukážeme, že ∠ABD = ∠CBD = 90°.