13, Июл, 2025
629880, Ямало-Ненецкий автономный округ, Пуровский район, п. Пуровск, ул. Новая, д. 9

4 класс дидактический материал ответы: Дидактический материал по математике для 4-го класса

Содержание

ГДЗ ЛОЛ за 4 класс по Математике Козлова С.А., Гераськин В.Н. дидактические материалы ФГОС

  • ГДЗ
  • 1 КЛАСС
    • Английский язык
    • Русский язык
    • Математика
    • Окружающий мир
    • Литература
    • Информатика
    • Музыка
    • Человек и мир
    • Технология
  • 2 КЛАСС
    • Английский язык
    • Русский язык
    • Немецкий язык
    • Математика
    • Окружающий мир
    • Литература
    • Белорусский язык
    • Информатика
    • Музыка
    • Человек и мир

Решебник по математике за 4 класс дидактические материалы Козлова С. А., Гераськин В.Н. ФГОС

gdzguru.com Видеорешения решебники
  • 1 класс
    • Математика
    • Английский язык
    • Русский язык
    • Информатика
    • Музыка
    • Литература
    • Окружающий мир
    • Человек и мир
    • Технология
  • 2 класс
    • Математика
    • Английский язык

Решебник по русскому языку за 4 класс дидактические материалы Комиссарова Л. Ю. ФГОС

gdzguru.com Видеорешения решебники
  • 1 класс
    • Математика
    • Английский язык
    • Русский язык
    • Информатика
    • Музыка
    • Литература
    • Окружающий мир
    • Человек и мир
    • Технология
  • 2 класс
    • Математика
    • Английский язык
    • Русский язык
    • Немецкий язык
    • Белорусский язык
    • Французский язык
    • Информатика
    • Музыка
    • Литература

Дидактический материал для 4 класса

Вычисли устно.

500 · 300 17 · 20 840 · 4

130 · 60 15 · 16 230 · 7

225 : 45 315 : 35 360 : 72

486 : 81 84 : 21 240 : 60

2 400 : 300 1 800 : 900 4 600 : 20

700 · 30 1 500 : 20 2 500 · 3

Выполни деление с остатком и сделай проверку.

96 : 18 65 : 12 362 : 5 737 : 8

156 : 48 278 : 62 768 : 24 472 : 50

Вычисли письменно.

703 · 5 420 · 5 390 · 7 4700 · 3

243 · 20 632 · 300 1420 · 60 30 080 · 20

210: 42 768 : 24 48 980 : 5 17 640 : 35

Вычисли устно.

500 · 300 17 · 20 840 · 4

130 · 60 15 · 16 230 · 7

225 : 45 315 : 35 360 : 72

486 : 81 84 : 21 240 : 60

2 400 : 300 1 800 : 900 4 600 : 20

700 · 30 1 500 : 20 2 500 · 3

Выполни деление с остатком и сделай проверку.

96 : 18 65 : 12 362 : 5 737 : 8

156 : 48 278 : 62 768 : 24 472 : 50

Вычисли письменно.

703 · 5 420 · 5 390 · 7 4700 · 3

243 · 20 632 · 300 1420 · 60 30 080 · 20

210: 42 768 : 24 48 980 : 5 17 640 : 35

Вычисли устно.

500 · 300 17 · 20 840 · 4

130 · 60 15 · 16 230 · 7

225 : 45 315 : 35 360 : 72

486 : 81 84 : 21 240 : 60

2 400 : 300 1 800 : 900 4 600 : 20

700 · 30 1 500 : 20 2 500 · 3

Выполни деление с остатком и сделай проверку.

96 : 18 65 : 12 362 : 5 737 : 8

156 : 48 278 : 62 768 : 24 472 : 50

Вычисли письменно.

703 · 5 420 · 5 390 · 7 4700 · 3

243 · 20 632 · 300 1420 · 60 30 080 · 20

210: 42 768 : 24 48 980 : 5 17 640 : 35

Вычисли устно.

500 · 300 17 · 20 840 · 4

130 · 60 15 · 16 230 · 7

225 : 45 315 : 35 360 : 72

486 : 81 84 : 21 240 : 60

2 400 : 300 1 800 : 900 4 600 : 20

700 · 30 1 500 : 20 2 500 · 3

Выполни деление с остатком и сделай проверку.

96 : 18 65 : 12 362 : 5 737 : 8

156 : 48 278 : 62 768 : 24 472 : 50

Вычисли письменно.

703 · 5 420 · 5 390 · 7 4700 · 3

243 · 20 632 · 300 1420 · 60 30 080 · 20

210: 42 768 : 24 48 980 : 5 17 640 : 35

Материалы для учащихся 4-го класса — 2-я четверть

Наша основная цель распространения этих материалов для учащихся 4-х классов заключается в том, что — потому что МЫ ЛЮБИМ ПОМОЧЬ НАШИМ УЧИТЕЛЯМ и продемонстрировать нашу поддержку им.

Мы не хотим, чтобы у нас была возможность получить доступ к файлам с LRMDS и загрузить их — по некоторым причинам, что он не работает или работает очень медленно, это может помешать продуктивности наших коллег-учителей при подготовке файлов и материалов уроков.

  1. Перед загрузкой файлов ознакомьтесь с нашей политикой отказа от ответственности ниже.
  2. Мы все еще загружаем новые учебные материалы. Пожалуйста, терпите нас. Мы заранее приносим свои извинения, если файл, который вы ищете, еще недоступен. Но, пожалуйста, почаще проверяйте этот сайт на предмет загрузки новых файлов.
  3. Если искомый файл еще недоступен. напишите нам на нашей странице FB (нажмите здесь).
  4. Также, пожалуйста, оцените нашу страницу FB и присоединяйтесь к нам в DepEd LRMDS Group, нажав кнопку «Зарегистрироваться».

Для более быстрого поиска…

  1. При просмотре материалов для учащихся 4 класса нажмите клавиши Ctrl и F на клавиатуре, чтобы отобразить панель поиска / поиска.
  2. Введите поисковый запрос и нажмите Enter.
  3. Результаты поиска будут выделены желтым или оранжевым цветом.

МАТЕРИАЛЫ ДЛЯ УЧАЩИХСЯ 4 КЛАССА — 2 nd Квартал

Материалы для учащихся ARALING PANLIPUNAN

ИКАЛАВАНГ МАРКАХАН — Липунан, Культура и экономика Акинг Банса

Материалы для учащихся ART

Живопись

АНГЛИЙСКИЙ Учебные материалы

Грамматика

Устный язык

Понимание прочитанного

Материалы для учащихся FILIPINO

Пагбаса

  • FIL 4 MISOSA — Maikling Buod
  • FIL 4 MISOSA — Доставка в Тулу и Махахалаганг Паньяяри в Кувэнто
  • MISOSA Angkop na Pamagat ng Talata и Paggamit ng Malalaking Titik в Pamagat
  • MISOSA Detalye ng Kuwento or Balitang Binasa
  • MISOSA Gamit ng Pang-uri at Pang-abay, Iisang Baybay Magkaibang Bigkas в Kahulugan
  • MISOSA Kahulugan ng Matalinghagang Salita
  • MISOSA Kahulugan ng Salita в Pamamagitan ng Kasalungat
  • MISOSA Katangian of Tauhan sa Kuwento
  • MISOSA Matalinhagang Salita
  • MISOSA Mga Bahagi ng Pahayagan
  • MISOSA Mga Bahagi ng Pangugusap, Katangian ng of Tauhan
  • MISOSA Подробная информация о Балите и Публикации Паталастас и Балита
  • MISOSA Подробная информация на Pangunahing Diwa
  • MISOSA Информация о продуктах в приложении
  • MISOSA Mga Pariralang Pang-abay, Mga Panuto Sa Babala и Iba Pa
  • MISOSA Opinyon o Katotohanan at Pang-abay
  • MISOSA Pagbibigay Hinuha
  • MISOSA Pagbibigay ng Angkop na Wakas Sa Isang Talata or Kuwento
  • MISOSA Pagbubuod и Kayarian ng Pangngalan
  • MISOSA Paggamit ng Pangngalan, Detalye Sa Pangunahing Diwa, Paggamit ng Reaksyon
  • MISOSA Paggamit ng Sugnay na di-makapag-iisa, Opinyon and Katotohanan, Liham sa Editor
  • MISOSA Pagsulat ng Balangkas
  • MISOSA Pagtukoy sa Pandiwa sa Kuwentong Binasa / Ugnayang Sanhi at Bunga
  • MISOSA Panghalip bilang Paksa, Pinaglalaanan, Gamit ng Grap, Pagsalin nang Pagsulat ng Impormasyon
  • MISOSA Panghalip, Pangyayari, Pagsulat ng Sulatin
  • MISOSA Pangyayari at Epekto Nito
  • PRODED Ano Kaya Ang Mangyayari
  • ПРОДЕД Бакит нга ба
  • ПРОДЕД Басахин в Сундине — Ано Кая Анг Акин Гагавин
  • PRODED Katotohanan Ba ​​o Opinyon Lamang
  • PRODED Totoo ba o likhang-isip lamang
  • Проект Buhangin при поддержке ПРООН на Тао
  • Яман из Лахи Вика и Филиппин 4 — Юнит из Магистра
  • Yaman ng Lahi Wika and pagbasa sa Filipino 4- Yunit II Kagamitan ng Mag-aararal
  • Yaman ng Lahi Wika and pagbasa sa Filipino 4- Yunit III Kagamitan ng Mag-aararal

Материалы для учащихся ЗДОРОВЬЕ

Питание

Профилактика болезней и расстройств и борьба с ними

Употребление и злоупотребление психоактивными веществами

Материалы для учащихся по музыке

Мелодия

Материалы для учащихся НАУКИ

Живые существа и окружающая их среда

Четвертый класс (класс 4) Простые, множители и кратные вопросы для тестов и рабочих листов

Вы можете создавать печатные тесты и рабочие листы из этих простых, множителей и кратных четвертой степени вопроса! Выберите один или несколько вопросов, установив флажки над каждым вопросом. Затем нажмите кнопку добавить выбранные вопросы к тесту перед переходом на другую страницу.

Предыдущая Страница 1 из 12 Следующий Выбрать все вопросы Что из следующего является парой факторов 72?
  1. 8 и 9
  2. 12 и 7
  3. 36 и 36
  4. 9 и 7
  5. Ни один из вышеперечисленных
Все пары факторов для числа 40 перечислены ниже.
1 и 40
2 и 20
4 и 10
5 и 8
  1. Правда
  2. Ложь
Сколько пар факторов для числа 28?
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
28, 35, 42, 49 и 56 все кратные числам?
  1. 7
  2. 3
  3. 12
  4. 8
79 — простое число.
  1. Правда
  2. Ложь
Какое из следующих чисел простое?
  1. 4
  2. 17
  3. 24
  4. 100
В каком списке указаны числа, кратные 4?
  1. 1, 2, 4
  2. 1, 3, 4, 5
  3. 4, 8, 12, 16
  4. 2, 4, 6, 8
40 кратно какому числу?
  1. 6
  2. 11
  3. 8
  4. 15
Что из перечисленного НЕ является факторной парой из 24?
  1. 6 и 4
  2. 12 и 2
  3. 8 и 4
  4. 3 и 8
  5. Ни один из вышеперечисленных
Выберите простое число (а).
  1. 3
  2. 4
  3. 17
  4. 13
  5. 16
  6. 9
  7. 19
  8. 26
Какова седьмая цифра, кратная 9?
  1. 45
  2. 54
  3. 63
  4. 72
19 простое или составное?
  1. Prime
  2. Композитный
В каком списке указаны множители 16?
  1. 1, 2, 3, 4,
  2. 1, 2, 4, 8, 16
  3. 16, 32, 48, 64
  4. 2, 4, 6, 8, 10
Факторы 21 есть.
  1. 1, 21
  2. 1, 3,21
  3. 3, 7
  4. 1, 3, 7, 21
Число 24 — простое или составное число?
  1. Prime
  2. Композитный
Какое число ниже является составным?
  1. 1
  2. 3
  3. 23
  4. 37
  5. 45
Каковы ВСЕ множители 24?
  1. 1, 2, 3, 4, 6, 8, 12, 24
  2. 1, 24
  3. 1, 5, 6, 7, 11
  4. 2, 4, 6, 8, 10, 12
15 простое или составное?
  1. Prime
  2. Композитный
Паук плетет паутину размером 29 сантиметров. Число 29 простое или составное?
  1. премьер
  2. составной
Какие числа кратны 10?
  1. 9, 18, 27, 36
  2. 6, 12, 18, 24
  3. 20, 30, 40, 50
  4. 72, 84, 96, 108
Предыдущая Страница 1 из 12 Следующий

Definitivat, grade didactice și titularizare 2020: modificări importante

EDUCAȚIE

Sa primesc un link scurt

7428 1 1

n proiectul de Ordonanță de Urgență Privind luarea unor măsuri pentru buna funcționare a sistemului de învăre дидактика.

БУКУРЕЙТИ, 23 апр — Sputnik, Джорджиана Арсен. Ministerul Educației i Cercetării a pus, în transparentnță decizională, proiectul care prevede mai multe schimbări în ceea ce privește examenul național de titularizare, de Definitivare în învăruă.

Документы, содержащие изменения в серии статей Legea Educației Naionale, имеют значение modificărilor este limitată.

Modificările pentru învățământul preuniversitar încep cu examenul național de Definitivare în învățământ, унде în etapa excluatorie a evalării, numărul de inspecții pu fost redus de la două laa cel.

Modul de obținere a grade study se modifică prin scăderea de la 3 la 2 inspecții și prin susținerea lucrării online.

Gradul didactic II se va obţine de către personalul didactic de predare care are o vechime la catedră de cel puţin 4 ani de la obţinerea Definitivării în învăţământ, prin promovarea a cel puțin două derogare de la prevederile articolului 242, alineatul (4), litera a) din Legea educationației naționale nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare, informează edupedu.ro.

De asemenea, pentru evoluţia în carieră prin gradul didactic II, sesiunea 2020, — gradul didactic I, seria 2018-2020, se va putea obține de către personalul didactic de predare care are o vechime la catedră de cel puțin 4 ani de la Gradului Didactic II prin promovarea a două inspecţii şcolare curente, eşalonate pe parcursul celor 4 ani, apreciate cu calificativul maxim și susţinerea lucrării metodico-ştiinţifice ce se va putea fаdico-ştiinţifice ce se va putea realiza, institut i prin derogare de la prevederile articolului 242, alineatul (5), literele b) și d) din Legea Educației naționale nr.1/2011 у.е. modificările și completările ulterioare.

Transferul consimțit între unități se suspendă pentru cadrele titulare aflate în restrângere de activitate.

n proiectul de OUG este cuprinsă și titularizarea. Proba Practică se va nota cu Admis sau Respins, fiind excluatorie.

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

Proiectare didactică.Modele de activitate didactică

Dacă aveți nevoie de câteva idei pentru o lecție de predare-învățare al cărei subiect este ”Corpurile geometrice”, vă invit să consultați acest proieact de activ. A fost realizat de doamna Moldoveanu Daniela, profesor pentru învățământ primar la Școala Gimnazială Nr. 6 ”Якоб Муресяну” Брашов. Proiectul face parte din colecția realizată în cadrul proiectului județean…

Proiectul de activitate didactică prezentat mai jos este propunerea doamnei Ilie Florentina Ionela, profesor pentru învă11 «Штефан Октавиан Иосиф» Брашов, pentru o lecție în care accentul cade pe dezvoltarea gândirii критика. Este vorba despre o активировать интеграцию со связью в лимба романа, clasa pregătitoare, subiectul fiind Textul narativ. Lecția…

Tot pentru clasa a II-a vă prezint un альтернативная модель дидактического проекта по активному общению с темой «Bun venit, primăvară!». Este realizat de doamna profesor Pârvu Georgiana de la coala Gimnazială Nr. 11 ,, Șt.O.Iosif », Brasov și prezentat în cadrul proiectului județean« ProDidact-proiectare didactică-instance de bune Practici ». Într-un articol…

Continuăm publicarea unor proiecte de activitate didactică ca example de bune Practici, адварате сюрсе идей pentru desfășurarea unor activități deosbite la clasă. Avem mai jos propunerea doamnei Crăsnean Livia, profesor pentru învățământ primar la coala Gimnazială «Константин Брынковяну», Сату Маре. Este vorba despre un proiect de activitate didactică la clasa a II-a, la disciplina…

Tot pentru disciplina dezvoltare personală vă prezint astăzi un proiect de activitate didactică la clasa I, propus de doamna Mînecuimnă prof .27 ”Анатолий Германский” Брашов. Lecția abordează tema prieteniei pe baza textului Vrei să fii prietenul meu? де Эрик Карл. I mulțumesc pe această cale, din nou, nu doar pentru…

Următorul proiect de activitate îi aparine colegei mele, doamna Voina Raluca, profesor pentru învățământ primar la coala Gimnazială Noun. 6 ”Якоб Муресяну” Брашов. Este vorba despre prezentarea demersului didactic al unei activități интеграции la comunicare în limba română, clasa a II-a. Subiectul lecției este Cartea cu Apolodor de Gellu Naum (lectură), o lecție de a…

n cele ce urmează vă prezint un proiect de activitate didactică, CLR, clasa pregătitoare.N anul școlar 2016-2017 am dat startul unui proiect adresat cadrelor didactice din învățământul primar, liceelor ​​pedagogice i studenților de la FPSE. Тема на основе проекта дидактического в первую очередь, может быть точный проект по изучению дисциплины. Proiectul s-a numit…

Proiect didactic la tema ,, Sfîrsit de toamnă ,, după Vasile Alexandri. clasa V

PROIECT DIDACTIC LA L IMB A ROMÂNĂ

Clasa: 5 ,, B ”

Unitatea: Toamna

Subiectul: ,, de

Тип лекций: de predare / învăţare

Timpul preconizat: 45 минут

Profesoară : Casîm Lidia

9045le Înțelegerea globală a conținutului celor audiate

Vorbirea : 6.formarea de întrebări 5.răspunsul la întrebări

Lectură : 4.Alcătuirea propozițiilor după Repere (cuvinte, îmbinări de cuvinnea , структура 459, схема 459, схема, структура unui text la temă

FORME DE ORGANIZARE : Фронтальный, индивидуальный в группе.

МЕТОД I PROCEDEE Câmpul lexical, însușirea dictionaryului cu ajutorul imajinilor, descrierea tablourilor de toamnă, ghici tabloul, cuvinte incrucișate.

STRUCTURA LECŢIEI

Secvenţele

lecţiei

Activităţile profesorului

Activitatea elevilode

Realiza-rea sensului

S6

L4

III.

Reflecţie

VI.Extindere

Momentul organisatoric

Ghicitoare

Iarba o ofileste,

Vantul il porneste,

vesteia,

, Frunza

Profesoara recită o poezie despre toamnă

Din pomul verde şi frumos

Mai cade-o frunză, încă una

… i se aştern covor pufos,

долларов!

i păsări zi de zi se duc

, i vezi doar una câte una..

. Precum o frunză-n vârf de nuc,

Aşa e toamna-ntotdeauna!

Пе барабан, футляр şi pe flori

Frumoase brume-şi pun cununa ..

. Se-ascunde soarele în nori,

Aşa e toamna-ntotdeauna!

Câmpul lexical al cuvîntului ,, Toamnă ,,

Elevii ascultă un cântec despre toamnă si numesc semnele toamnei din cântec.

Gâsiți fructele de toamnă

Lucrul în grup fiecare grup primește cite un tablou pe care trebue să-l descrie: toamnă devreme, toamnă aurie, toârzamnă târzamnă târze.

Cuvintele noi

Veștejit

Brumă

Ruginit-

A se dezlipi –a se rupe

Crivănéra C îmbinări de cuvinte

Brumă —

Veștejit-

Alcătuiți îmbinări de cuvinte

Citirea poeziei de profesor «Sfîrșit de toamnă elevirei»

Citirea poeziei de profesor.

Citirea variantei rusești.

G siți în textul poeziei antonimele cuvintelor

Tristă-

Urât-

Creste-

Pleacă-

POSITION POSITION

POSITION POSITION

ПРОДАЖА ПРОДАЖИ ДИНАМИЧЕСКОЙ ПРОДАЖИ

. de V.Alecsandri se potriveşte pentru fiecare dintre imagini

Zi repdede:

* Ploaia Plouă, plouă репезит,

Ploaia leneşua la trezit -некат.(Греч. Виеру) Zi Repede

Astăzi la lecție am văzut am simțit — am auzit-

Домицилий:

De învățat 5 cuvinte.

Elevii ghicesc

Ghicitoarea

Elevii ascultă

Elevii ascultă cîntecul şi nuesc semnele anotimpului Toamna:

Ziua SCADE, noaptea creste, păsările călătoare zboară în ţările Caldè, BATE vântul, ţăranii culeg fructele şi legumele.

Elevii lucrează în Grupa

Си Cauta în careul Дат fructele де Toamna

povestesc DUPA tablouri

Scriu cuvintele în caiete

Alcătuiesc îmbinări де cuvinte АПОИ propoziţii

Citesc poezia în lănţisor

Găsesc sinonimele şi alcătuesc propoziţii.

Оставить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Вы можете использовать эти HTMLметки и атрибуты:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>